Modul CRM rieši kompletnú evidenciu vzťahov so zákazníkmi, evidenciu a podporu marketingových aktivít, obsahuje nástroje pre záznam rokovaní, plánovanie úloh s možnosťou vyhodnotenia a analýzy všetkých aktivít. Modul CRM je úzko previazaný na databázu obchodných partnerov, interaktívny pohyb medzi obchodnými partnermi a všetkými ich údajmi a aktivitami.

 

Subsystém "Odberatelia" obsahuje všetky možnosti a funkcie týkajúce sa vzťahu k odberateľovi, tzn. obstarávanie údajov partnera, obstarávanie vydaných a zálohových faktúr, upomienok atď., modulov a prehľadov, ktoré súvisia s problematikou vystavených faktúr.

 

 

Partneri, fakturačné podmienky
 

  • užívateľské filtre podľa všetkých možných údajov a kritérií – kontinuálne prehľady za ktorékoľvek obdobie v minulosti
  • stráženie maximálneho kreditu pohľadávok na obchodného partnera
  • individuálne nastavenie podmienok pre partnera - dátum splatnosti, bankové účty, maximálny kredit, úrok z omeškania
  • stráženie fakturácie podľa doby splatnosti – blokácia, automatické upozornenie pri fakturácii
  • blokácia fakturácie – možnosť nastavenia pokiaľ má partner faktúry po splatnosti – upozornenie
  • interaktívne sledovanie fakturácie priamo z karty partnera – interaktívne záložky
  • viazané formuláre na partnera – každý partner môže mať individuálny formulár
  • neobmedzené množstvo kontaktných osôb – možnosť výberu pri exporte do elektronickej pošty
  • voliteľné parametre pre kategorizáciu a členenie partnerov podľa zvolených kritérií, pre ISO 2001 stráženie kvality partnera
  • overenie solventnosti partnera – automatické napojenie na insolvenčnú databázu
  • funkcie pre porovnávanie údajov partnerov s obchodným registrom prostredníctvom internetu (označenie partnerov, ktorí sú v konkurze)
  • automatizovaná evidencia odoslanej a prijatej pošty (pri tlači štítkov a obálok)
  • štrukturálne rozdelenie partnerov podľa identifikátorov s možnosťou filtrácie
  • prehľad všetkých zmien na partnerovi
  • tlač štítkov, obálok, dopisov s filtrom na vybraných partnerov

Fakturácia (pohľadávky, záväzky)
 

  • prepojenie s modulom zákaziek a skladu - interaktívne
  • sledovanie týchto zmien v samostatnom module, sledovanie činnosti jednotlivých užívateľov, vyhodnotenie podozrivých operácií (zmena čiastky a partnera na faktúre)
  • ojedinelé on-line účtovanie vydaných a prijatých faktúr do denníka a s možnosťou interaktívneho premietnutia spätných zmien do denníka
  • užívateľská tvorba automatických predkontácií, textových hlavičiek a šablón faktúr pre hromadnú fakturáciu (prenájom)
  • neobmedzené množstvo dokladových radov faktúr s možnosťou definovania štruktúry variabilného symbolu faktúry, predkontáciou saldokontného účtu a dokladovej skratky pre identifikáciu v denníku
  • možnosť realizovať zmeny dokladov (kedykoľvek a akokoľvek) s ohľadom na prístupové práva užívateľa či uzamknutej periódy, ktoré je možné Supervízorom samozrejme odomknúť.
  • cudzie meny - možnosť vytvárania faktúry v cudzej mene, sťahovanie kurzového lístka z internetu, účtovanie kurzových rozdielov
  • automatické hromadné preceňovanie faktúr v cudzej mene ku koncu roka a automatické zúčtovanie do nákladov a výnosov
  • automatické zúčtovanie kurzových rozdielov
  • hromadné obstarávanie faktúr podľa nadefinovaných šablón (nájomné, leasing)
  • automatické priraďovanie zaplatených záloh k finálnej faktúre a záloh, ku ktorým už bol vytvorený daňový doklad k platbe (teda základ vrátane DPH), toto dokáže ako jeden z málo software
  • automatizované obstarávanie dobropisu a faktúr na základe výdajky
  • šablóny faktúr prijatých/vydaných - preddefinované vzory faktúr pre hromadné vystavovanie faktúr a pre automatické účtovanie ostatných záväzkov (leasing, nájomné atď.)
  • auditovanie prijatých faktúr – možnosť tvorby zadržanej čiastky pre platby faktúr

CRM, starostlivosť o zákazníka
 

  • evidencia a plánovanie aktivít vzhľadom k zákazníkom - odberateľom, dodávateľom
  • CRM - sledovanie komunikácie s klientom, neobmedzený text u klienta, možnosť rozdelenia typu komunikácie
  • sledovanie aktivity obchodných zástupcov
  • centralizácia informácií o partnerovi z jedného miesta, rýchly presun na akýkoľvek typ dokladu, kontaktu, komunikácie prostredníctvom tzv. záložiek
  • pošta - automatizovaná evidencia odoslanej a prijatej pošty (automatické zaznamenávanie pri tlači štítkov a obálok). Komplexný prehľad o pošte
  • prehľadné rozdelenie pošty podľa typov zásielok a komunikácie, užívateľsky definovatelný číselný
  • evidencia obchodných dokumentov a zmlúv priamo v systéme
  • obstarávanie prijatých faktúr na základe záznamov z pošty (záznamov z recepcie)
  • tlač prehľadov došlej a odoslanej pošty, možnosť náhľadu priamo z karty partnera
  • sledovanie časového vyťaženia vlastných kapacít
  • interaktívne záložky - systém eviduje všetky doklady viazané k partnerovi v celom systéme. Záložky umožňujú efektívny presun na ktorýkoľvek doklad, bez nutnosti zdĺhavých presunov do príslušných agend.
  • vnútorná pošta - využitie vnútorného systému zasielania správ medzi užívateľmi systému, sledovanie histórie archívu
  • evidencia pošty - možnosť tvorby účtovných dokladov na základe vytvorenej pošty, napr. prijatých faktúr so strážením došlých prijatých faktúr, ale neobstaraných do účtovníctva - faktúry v schvaľovacom konaní

Formuláre, elektronická komunikácia

Upomienky, inventarizácia, penalizácia - vzájomné zápočty
 

  • automatizovaný návrhár upomienok s možnosťou filtra za dobu omeškania, partnera a čiastky v omeškaní
  • návrh prílohy k penalizačnej faktúre s presným výpočtom penále podľa čiastkových platieb
  • hromadná inventarizácia účtov s hromadnou tlačou dopisu pre odsúhlasenie pohľadávok a záväzkov
  • automatizovaný návrh na príkaz k úhrade (homebanking ), čiastočné platby
  • homebanking - možnosť elektronickej komunikácie s bankou (všetky banky v SR pre homebanking), obojsmerná, príkazy k úhrade aj výpisy
  • vzájomné zápočty - automatický návrhár podľa saldokonta partnerov s automatickou realizáciou, tlač všetkých podkladov – oznámení, dohoda o VZ

Prehľady, analýzy, factoring
 

  • prehľady pohľadávok (možnosť sledovania stavu spätne k určitému dátumu) s členením podľa partnerov, dokladových radov, doby omeškania, stredísk a zákazok, jednotlivých mesiacov atď. so zobrazením štruktúry uhrádzania jednotlivých faktúr
  • denný prehľad – sledovanie všetkých parametrov pre managerské vyhodnotenie ekonomických procesov
  • info o odberateľovi - sledovanie
  • komplexné informácie o partnerovi a sledovanie obratu po jednotlivých mesiacoch
  • užívateľsky nastaviteľné rozsahy sledovania doby omeškania
  • zobrazenie zostavy faktúr s detailmi na jednotlivé platby, vrátane čiastočných plnení
  • komplexná podpora cudzojazyčných mutácií všetkých výstupných formulárov (AJ, RJ, NJ, a ďalšie)
  • elegantné riešenie zálohových platieb s automatizovaným návrhom na priradenie nezúčtovaných záloh či daňových dokladov k platbe, u ktorých priraďuje vrátane DPH, zúčtovaného na doklade k platbe
  • tlač a výstupné formuláre – voľne definovateľné, k dispozícii galérie tlačových zostáv, pomocník pre tlač umožňujúci podmienky pre vybrané formuláre
  • prehľad pohľadávok a záväzkov podľa pomerovej čiastky pripadajúcej na zákazky, strediská
  • komplexná informácia o partnerovi a sledovanie obratu po jednotlivých mesiacoch
  • tok partnera - sumarizačný pohľad na všetky doklady viažuce sa k partnerovi, systémovo rozdelené podľa typu (saldokonto, Cash flow, tržby atď.), s podrobným zobrazením jednotlivých položiek