PREMIER system pre stredné firmy

Podnikový informačný systém pre stredne veľké spoločnosti v rozsahu 2-20 (až 30) užívateľov, ktorý integruje všetky firemné činnosti a procesy do jedného efektívneho celku. Široká ponuka modulov ponúka užívateľom možnosť si vybrať podľa vlastných potrieb komplexné riešenie pre akýkoľvek podnikateľský odbor, neziskovú a príspevkovú sféru v legislatívnej lokalizácii pre Slovensko a Česko. PREMIER system umožňuje komplexne plánovať, riadiť a evidovať všetky činnosti firmy v oblastiach ekonomiky, obchodu, skladu, personalistiky, služieb, riadenia výroby, zákaziek a starostlivosti o zákazníkov.

Okrem základných modulov sú v podnikovom informačnom systéme k dispozícii nadstavbové moduly pre ďalšie oborové riešenia ako je e-Shop, doprava, marketing, CRM, poľnohospodárstvo, cestovné kancelárie atď..

Nad celým systémom sú dostupné nadštandardné funkcie pre elektronické ukladanie dokumentov (DMS), elektronický obeh a schvaľovanie dokumentov (Work-Flow), plánovanie úloh a ich delegovanie a ďalšie užitočné funkcie, presahujúc rámec štandardného systému.

Vysoká previazanosť jednotlivých modulov, intuitívne a jednotné ovládanie, kompatibilita s MS Office, možnosť vnútornej komunikácie a odovzdávanie správ, hromadné rozosielanie dokladov, rýchly proces implementácie, prevod dát z Vášho súčasného programu a ďalšie výhody a funkcie, sú zárukou dlhodobej prevádzky nášho systému vo Vašej spoločnosti.

 

 

ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA
  • otvorený a flexibilný systém
  • špecializované nadstavbové riešenia
  • jazykové lokalizácie AJ, NJ
  • flexibilný systém pre úpravy na mieru
  • užívateľsky nastaviteľný (formuláre, zostavy, výkazy)
  • rýchle dostupné informácie za všetky obdobia
  • kompatibilita s aplikáciami MS Office
  • exporty | xsl, pdf, xml, doc, html
VÝHODY
  • voľba technológie
    - terminálové pripojenie smart client
    - SQL databáza
  • jednotné a intuitívne ovládanie
  • rýchla návratnosť investície
  • jednoduchá a rýchla inštalácia
  • najlepší pomer cena / výkon
  • minimálne prevádzkové náklady
  • dostupná a profesionálna podpora
  • on-line aktualizácie